P10/11
Sköllersta Idrottsförening - P10/11

Välkommen!

Vill du spela med oss?

Är ditt barn född 2010/11 och sugen på att spela fotboll? Välkommen att kontakta Rickard Stenberg på 070- 367 83 00 eller Miriam Johansson på 073-072 44 24. Det går också bra att komma ner på någon av våra träningar som du hittar i kalendern.

Följ gärna laget i SVFFs app "Min Fotboll"

Nu fungerar nyhetssidan
2021-08-18 09:33

Nu har vi fått ordning på Sportadmin och kan skriva nyheter igen. Första två träningarna efter sommarlovet är avklarade och gick verkligen super. Det märktes att det var många fotbollssugna och ett väldigt fokus - kul!

Nu laddar vi för träning imorgon som vanligt och sern första matchen efter uppehållet på lördag.

Ses då!

Härlig match idag!
2021-06-13 20:43

Till alla som inte kunde vara med och på plats så var det en spännande tillställning mot jämt motstånd som utspelade sig i Vretstorp. Vi ska ju inte rapportera resultat så vilka som vann lämnar jag osagt men spelarna lös som solen när slutsignalen ljöd ;) jättebra kämpat allihopa!

Nu laddar vi om för säsongens sista match då vi på torsdag får besök av Små IF på Sköllervallen. Kallelse till matchen är utskickad via Sportadin.

Om någon tog bild på laget efteråt så vore det kul att ha på lagsidan - skicka gärna till mig på 0703678300.

Tack för idag - vi ses på torsdag!

Rickard, Linna och Agnes