Bli medlem i Sköllersta Idrottsförening
BLI MEDLEM
Inbjudan till städdag lördagen den 6:e april kl. 09.00 -13.00
2024-03-07 08:11

Härmed inbjuds till städdag på Sköllervallen enligt ovan. Vi samlas vid klubblokalen.

Jan Engman

Årsmöte i Sköllersta IF sön den 24 mars kl. 18.00 i Klubblokalen
2024-03-07 08:09

Hej !

Härmed inbjuds alla medlemmar till årsmöte söndagen den 24 mars kl. 18.00 i klubblokalen.

MVH

Jan Engman

25% på fotboll
2024-03-01 17:14

Vår samarbetspartner INTERSPORT har ett fint erbjudande just nu. Den 26/2–17/3 har de 25%* rabatt på fotbollssortimentet mot uppvisande av streckkoden i butik eller med

onlinekoden FOTBOLL25 intersport.se. Precis som vanligt ger de 3% tillbaka till vår förening på allt du handlar. För du har väl valt vår förening på Mina Sidor?

Ett enkelt sätt, när du handlar sport, att samtidigt stötta föreningslivet. Erbjudandet gäller för dig som är eller blir club-medlem på INTERSPORT.

Prova på Futsal!
2024-02-25 09:05

JOYNA!
2024-02-09 05:36

Vår förening har valt att vara med vid lanseringen av Folkspels storsatsning JOYNA.
Vår förening har beslutat att satsa på en intäktsmöjlighet tillsammans med Folkspel genom
deras nya digitala prenumerationslotteri JOYNA. Vi ser en möjlighet till att skapa löpande
intäkter som kommer påverka verksamheten positivt. Du som medlem kommer vara en
nyckel för att vi ska bli framgångsrika i denna satsning. Mer om JOYNA nedan.

Vad är JOYNA och hur säljs det?
Klicka här för att se en kort informationsfilm.

För dig som förälder:
Med JOYNA erbjuds vi en möjlighet till att tjäna pengar utan hantering av fysiska produkter
och swish-betalningar. JOYNA säljs genom ditt barns unika webbshop där du enkelt och
smidigt värvar prenumeranter för att stötta ditt barns lag och förening. Din uppgift blir
följande:
- Registrera ditt barns webbshop under mars (instruktioner kommer).
- Börja värva dina prenumeranter med start den 3:e april.
Under april har Folkspel en kampanj där alla som värvar ihop 5 prenumerationer får ett

presentkort till ett värde av 500 kr hos en utvald partner.

För mitt lag:
För ditt lag innebär JOYNA att ni tjänar pengar löpande. Med JOYNA slipper ni
administration, beställningslistor, logistik och swish-betalningar. Uppstarten är viktigt, både
för laget och föreningen. Med en stark gemensam insats i april kommer ni snabbt att stärka
lagets kassa.

Räkneexempel:
Ett lag med 20 aktiva som lyckas värva tre prenumeranter var kan tjäna upp till 36 000 kr/år*.
*Beroende på fördelning mellan lag och förening.

För min förening:
Vår förening tror på JOYNA som en stor framtida intäktskälla. Därför väljer vi att engagera
hela föreningen i denna satsning. Vi hoppas att alla medlemmar kommer att bidra med en
insats för att vi ska bli framgångsrika.

Mer information på www.folkspel.se/joyna.

Detta är JOYNA:

-Prenumerationslotteri med dragning varje fredag och chans att vinna 10 miljoner.
-160 kr/månad (40 kr/vecka)
-Ett lotteri för dig som både vill vinna stort och som kan tänka dig att stötta någon eller
något i din närhet.
-Första dragning 7:e juni och första betaldag 27:e maj.

Detta är Folkspel:
Genererat upp emot 18 miljarder till svenskt föreningsliv sedan starten 1991, via sina
lotteriprodukter – BingoLotto, Sverigelotten, BingoLottos Julkalender och
Färgfemmans skraplott.

Lilla Lithellscupen 11-12 maj - ANMÄL DITT LAG NU!
2024-02-01 08:43

Äntligen är landets bästa tvådagarscup tillbaka och öppen för anmälan. Fjolåret blev något av en succé med hela 113 (!) deltagande lag, men vi har inga planer på att slå av på takten. Vår målsättning för årets cup är att skapa en ännu bättre helhetsupplevelse för både spelare, ledare och åskådare!

KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DITT LAG!

Vi erbuder följande klasser (Obs! Planeringen är preliminär och kan komma att ändras beroende på intresse för respektive klass):

LÖRDAG 11 MAJ

Flickor 8 år och Flickor 9 år (5 mot 5)

Flickor 11 år och Pojkar 11 år (7 mot 7)

Flickor 12 år och Pojkar 12 år (7 mot 7)

SÖNDAG 12 MAJ

Pojkar 8 år och Pojkar 9 år (5 mot 5)

Flickor 10 år och Pojkar 10 år (7 mot 7)

SPELTID

Speltiden är 2x10 min för 5 mot 5 och 2x12 min för 7 mot 7. Alla lag garanteras 4 matcher.

DOMARE

Det kommer att vara spelare från Sköllersta IF:s seniorlag samt ett antal förbundsdomare som dömer LLC.

PRISER

Alla spelare får medaljer, och cupen spelas utan slutspel och resultatrapportering.

AVGIFT

5 MOT 5: 1000 kr för ett lag, 1800 för två

7 MOT 7: 1500 för ett lag, 2600 för två

Sista anmälningsdag 31 mars!

SERVERING

Det kommer att serveras grillade hamburgare, varmkorv, fika, kaffe, glass m.m.

Välkommen med er anmälan!

KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DITT LAG!

BLI MEDLEM
Nyheter från vår verksamhet